Mega Image intră pe traseul donatorului de sânge printr-o campanie dedicată

Mega Image intră pe traseul donatorului de sânge printr-o campanie dedicată

Începând cu 14 iunie, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, Mega Image începe demersul de susţinere a unei cauze sociale extrem de importante în acest moment: nevoia de sânge. Astfel, Mega Image va susţine această cauză printr-o campanie dedicată, care va reprezenta angajamentul companiei pe termen lung de a contribui la creşterea procentului de donatori prin acţiuni concrete de susţinere, alături de o comunicare constantă în magazine, dar şi extins, în cadrul comunităţilor.

"Ne propunem să aducem în prim plan cauza donării de sânge, să vorbim despre această nevoie clienţilor noştri, colegilor noştri, comunităţilor locale. Ne asumăm rolul de cetăţean responsabil şi bun comunicator, folosindu-ne de vocea noastră, dar şi de dorinţa de a fi alături de oameni, mai ales atunci când au nevoie de noi. E important să fim responsabili. E important să ne implicăm şi să facem schimbări în bine, împreună. Azi, mâine şi în fiecare zi. Acesta este începutul unui proiect de responsabilitate pe termen lung, pe care îl vom derula cu angajament prin diverse acţiuni şi evenimente de donare de sânge periodic", a declarat Vassilis Stavrou (Director General Mega Image România).

 

Astfel, de Ziua Internaţională a Donatorului de Sânge, magazinele Mega Image (care nu au program non-stop) vor fi deschise cu o oră mai devreme pentru a fi pe traseul donatorului de sânge. Mai mult, toţi donatorii de sânge din Bucureşti, Braşov, Cluj, Constanţa şi Ploieşti vor primi, la Centrul de donare, din partea Mega Image, un pachet cu produse alimentare pentru a-şi reface rapid energia.

Implicarea Mega Image în această cauză va fi susţinută printr-o comunicare constantă în toate magazinele, alături de activări speciale prin echipe de promoteri în magazine selecţionate. Mai mult, campania dedicată de comunicare se va derula printr-un mix de canale media: radio, outdoor, proiecte neconveţionale, precum şi acţiuni de PR prin implicarea unor influenţatori cheie.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related