Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Azuga se întoarce. O bere nepasteurizată şi artizanală, cu gust de viață bună

Povestea Azuga continuă într-o formă nouă, adaptată noilor tendinţe de consum şi vremurilor moderne. Noua bere Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, adresată celor care apreciază gustul autentic al unei beri meșteșugite cu atenție.

Berea binecunoscută românilor se reinventează printr-o rețetă nouă, de bere nepasteurizată, cu un gust proaspăt, un lichid limpede ce capată un aspect ușor dens atunci când este turnată în pahar. Iar noul ambalaj completează la nivel vizual identitatea redefinită a brandului Azuga, cu sticla în forma clasică, simbolul tradiţional al caprei de munte şi alte elemente vintage.

"Consumatorii din România au știut să prețuiască dintotdeauna o bere bună, iar în ultimii ani piața de bere a evoluat din ce în ce mai mult, spre sofisticare și “premiumizare”. Lansarea categoriei de beri nepasteurizate – prin două mărci fanion: Azuga și Timișoreana – nu face decât să demonstreze că oamenii își doresc beri de calitate, își diversifică gusturile și așteptările lor sunt din ce în ce mai sofisticate, căutând experiențe memorabile chiar și când gustă o bere. Azuga se întoarce și începe o poveste nouă, atât ca bere nepasteurizată, cât și ca bere artizanală. Azuga este o propunere autentică de bere artizanală nu numai prin rețeta nouă, rezultatul măiestriei berarilor, ci și prin faptul că este produsă într-o microberărie de familie. Prin noua bere Azuga vrem să onorăm moștenirea unui brand iconic pentru români și vă invităm să o degustați pentru a fi plăcut surprinși atât de produs, cât și de noua imagine de ambalaj.", declară Bogdan Jianu (Brand Manager Ursus Breweries).

Noua Azuga Nepasteurizată este produsă artizanal, în stilul Märzen, din ingrediente naturale, de o calitate superioară, ce combină plinătatea dulceagă a malțului cu gustul hameiului ușor amărui. Notele florale de hamei și aromele fructate sunt produse de drojdie în timpul fermentației și al maturării, făcând din noua bere Azuga Nepasteurizată un lichid aromat și gata de savurat.

Berile nepasteurizate au fost dintotdeauna apreciate pentru gustul lor proaspăt. Ca să-și păstreze caracterul distinctiv, un astfel de sortiment îmbină meșteșugul maeștrilor berari cu tehnologia contemporană. În cazul acestor beri, în procesul de fabricație, pasteurizarea este înlocuită cu o tehnologie modernă de filtrare la rece, iar ca urmare berea își păstrează gustul proaspăt.

Azuga Nepasteurizată este o bere artizanală, produsă cu atenție și grijă pentru detalii, iar consumatorii o pot savura pentru gustul și aroma specială. Berea Azuga Nepasteurizată este disponibilă în rețelele de comerț modern, dar și în locații selectate la nivel național.

Ursus Breweries este cel mai mare producător de bere din România. Mărcile din portofoliul Ursus Breweries sunt: URSUS, Timișoreana, Ciucaș, Grolsch, Peroni Nastro Azzurro, Redd’s, Stejar, Azuga, Pilsner Urquell și St. Stefanus. 

Asahi Group Holdings este o afacere globală, cu operaţiuni în peste 100 de ţări din întreaga lume, în domenii precum producţia de bere, a băuturilor alcoolice, a băuturilor răcoritoare şi a produselor alimentare. În industria berii, Asahi deţine un portofoliu diversificat, care include mărcile simbol Asahi Super Dry, Peroni Nastro Azzurro şi Grolsch. În 31 martie 2017, Asahi Group Holdings Ltd. a finalizat achiziția fostelor operaţiuni de afaceri și mărci deţinute de SABMiller în Europa Centrală și de Est - care include afacerile din Republica Cehă, Republica Slovacă, Polonia, Ungaria și România și alte active conexe, inclusiv operaţiunile de export din Europa şi Coreea de Sud. Începând cu data de 1 aprilie 2017, noua companie funcţionează sub numele de Asahi Breweries Europe Ltd. (ABEL).

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related