[Business de vacante] Lucian Boronea (Accent Travel & Events): Investitiile masive se vor indrepta in continuare in tehnologie, in tool-uri si integrari noi

[Business de vacante] Lucian Boronea (Accent Travel & Events): Investitiile masive se vor indrepta in continuare in tehnologie, in tool-uri si integrari noi

Pentru anul 2017, cifra de afaceri propusa de Accent Travel & Events este de 20 de milioane de euro. Lucian Boronea, general manager al agentiei de turism, crede ca si piata de turism, asemeni tuturor celorlalte, se afla intr-o continua transformare si evolutie, datorita digitalizarii. 

Pe piata romaneasca inca din anul 1999, Accent Travel se concentreaza in primul rand pe travel business; insa incepand cu 2013, clientii directi si agentiile revanzatoare constituie doua noi directii de business pentru echipa lui Lucian. Tot in 2014, piata a facut in asa fel incat o decizie a fost necesara: online sau offline? Raspunsul agentiei a fost "ambele", dar cu accent evident pe primul mediu. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related