[Business de vacante] Antonio Nitu (Aerotravel): Pentru o agentie de turism, online-ul inseamna mult mai mult decat un website sau un motor de cautare

[Business de vacante] Antonio Nitu (Aerotravel): Pentru o agentie de turism, online-ul inseamna mult mai mult decat un website sau un motor de cautare

Cifra de afaceri a Aerotravel inseamna 80 la suta business travel, cu tot cu organizare de evenimente, conferinte, programe de "incentivare" si team building-uri. Antonio Nitu, directorul general al agentiei, este de parere ca piata romaneasca s-a imbogatit cu un nou tip de turism, anume cel de nisa. Iar aeasta crestere are doua motive: maturizarea accelerata a pietei, respectiv cresterea veniturilor oamenilor.

Aerotravel, care este membru fondator al "Lufthansa City Center Global ncoming Network", si-a propus pentru anul in curs  o crestere a afacerii spre 10%, "pe fondul maturizarii pietei de turism de afaceri". 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related