Ewelina Ciach (SAP Hybris): Publicitarii se chinuie să se adapteze acestui trend care lasă în urmă marketingul intruziv

Ewelina Ciach (SAP Hybris): Publicitarii se chinuie să se adapteze acestui trend care lasă în urmă marketingul intruziv

”Marketingul contextual” nu este un buzzword pe care îl strecori când negociezi bugete sau poziții. Este o abordare esențială și, mai ales, o nevoie ce trebuie îndeplinită dacă vrei ca business-ul tău să rămână în viață, spune Ewelina Ciach, Senior Value Advisor, SAP Hybris. Cariera Ewelinei include nume precum Accenture, IBM și SAS, iar astăzi, în rolul din cadrul SAP, oferă consultanță clienților care și-au propus să ofere experiențe digitale de calitate propriilor clienți.

O statistică de care marketerii români trebuie să țină cont: 91% din oamenii de marketing ”iau în considerare în următorii ani îmbunătățirea prin personalizare a experienței pe care consumatorii o au cu brandul/produsul.” Și, mai spune Ewelina, primii care trebuie să țină cont de aceste trenduri ce se adună împotriva marketingului intruziv sunt publicitarii și publisherii online.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Sectiune



Branded


Related