[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala

[Business de vacante] Andreea Nechifor (Mr. Tripp): In special pe segmentul nostru de "incoming", o strategie de comunicare care sa imbine online-ul si offline-ul este vitala

Daca saptamana trecuta am stat de vorba cu manageri si owneri de agentii al caror focus este, in mare parte, satisfactia romanilor, astazi comtinuam seria noastra dedicata pietei romanesti de travel cu o agentie care performeaza in segmentul de "incoming". Mr Tripp pune tururi ghidate prin Romania la dispozitia turistilor straini care vin la noi pentru o portie de Bucuresti sau Transilvania. 

Cel mai bine vandut produs al agentiei, spune Andreea Nechifor, Communication & Marketing manager al companiei, este "Day Trip to Dracula's Castle".  Iar prin nou-lansata platforma grayline.ro, agentia ofera romanilor si strainilor informatii, stafuri, harti si liste cu principalele atractii din Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related