[Business de vacante] Bogdan Crețu (Rolandia Travel): Bucătăria unei țări poate dezvălui mai mult despre cultura și tradițiile locale decât o poate face un monument sau un muzeu

Sunt patru categorii de produse turistice pe care Rolandia Travel, o agenție nouă pe piață, specializată pe zona ”incoming”, le oferă: Active Tours (off-road, hiking), City Tours, Cultural Multi-Day Tours și Day Trips. Bogdan Crețu, marketing manager al companiei din Iași, spune că, în general, turiștii care aleg să își petreacă vacanța în România sunt oameni cu experiență în travel, oameni care ”au vizitat cel puțin 20 de țări”.

Pentru perioada următoare, managementul agenției și-a propus creștere în două direcții ale business-ului. Mai întâi, creșterea numărului de turiști care vin în România. Pe de altă parte, creșterea numărului de recenzii în online, un indicator al calității extrem de important în industrie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related