Românii cumpără online de pe telefon cu 64% mai mult decât anul trecut. Valoarea medie a unei tranzacţii pe mobil în primele 6 luni a fost de 40 de euro, similară cu cea din 2016

2Performant Network (fosta 2Parale Afiliere) a generat în intervalul ianuarie-iunie 2017 peste 410.000 de vânzări online pentru magazinele din reţea, în valoare totală de 19 milioane de euro (inclusiv TVA) – o creştere de 40% faţă de primul semestru de anul trecut.

"Aceste creşteri ne confirmă că am lansat platforma 2Performant.com (care a înlocuit reţeaua 2Parale.ro în august 2016) în cel mai bun moment. Pe primele 6 luni din acest an, 1 euro investit de către clienţii noştri le-a adus în medie vânzări de 18 de euro. Mulţumim întregii echipei şi tuturor partenerilor pentru încredere, efort şi implicare. Suntem pregătiţi pentru viteza superioară de creştere a pieţelor de ecommerce şi performance marketing care va surveni în următoarea perioadă atât în Europa Centrală şi de Est dar şi la nivel global.", a declarat Dorin Boerescu (CEO 2Performant Network SA).

 

Conform raportului 2Performant realizat pe primele 6 luni din 2017, cele mai scumpe tranzacţii online se fac în Turism (vacanţe sau bilete de avion), urmate de achiziţiile din industria de Electronice şi Calculatoare.

Top achiziţii medii online 2017 (valorile includ TVA)

  • Turism (inclusiv ticketing) 268 euro
  • Electronice şi Calculatoare 175 euro
  • Produse pentru Copii 66 euro
  • Fashion 45 euro

Infograficul 2Performant

 

Din totalul tranzacţiilor online din România, 41% au fost realizate pe dispozitive mobile – în creştere semnificativă faţă de ponderea de 25% aferenta primului semestru din 2016.

"În Bulgaria (a doua piaţă în care activează 2Performant – din 2011) ponderea tranzacţiilor pe mobil este de 32%, însă dat fiind că viteza de creştere este mult mai mare (78% anual) ne aşteptam ca în 2018 cifrele din aceste 2 pieţe să se egalizeze", a declarat Bogdan Aron (CPO 2Performant Network SA).

 

Şi valorile medii per vânzare în Bulgaria sunt ceva mai mici decât cele din România, media fiind de 36 de euro la nivelul întregii pieţe, cele pe mobil situându-se la 30 de euro per tranzacţie.

Compania şi-a relansat recent site-ul 2Performant.com, care include şi o secţiune de statistici în timp real despre piaţa de ecommerce şi de performance marketing din regiune.



Companii

Branduri

Sectiune



Related