Asociaţia producătorilor ecologici români lansează propriul brand, inima.bio

Asociaţia producătorilor ecologici români lansează propriul brand, inima.bio

Mai mulți producători ecologici au aderat la inițiativa proprietarului fermei Biodumbravă de a lansa un brand comun de produse bio autohtone. Marin Dumbravă, unul dintre pionierii agriculturii ecologice din România a pus bazele Asociației “Pro Ecologic Sistem”, care își propune să vândă exclusiv produse bio ale producătorilor români și să îi ajute pe aceștia să distribuie produsele în marile lanțuri de magazine. 

Aflată la câțiva km de București, în comuna Joița din județul Giurgiu, ferma ecologică Biodumbravă este una dintre primele ferme ecologice din apropierea Bucureștiului. Din 2009, Marin Dumbravă cultivă legume cu proprietăți nutritive și curative iar în prezent le împărtășește și viitorilor fermieri din experiența sa, în cadrul singurului curs acreditat de agricultură ecologică din România, organizat de Creative Business Management.

 

Pasionat de munca sa, fermierul prezintă vizitatorilor cu pasiunea ce-l caracterizează informații despre produsele sale, multe din ele fiind introduse de-a lungul timpului de dânsul pentru prima dată în țară, într-o cultură organizată. Deschis atât cursanților cât și tuturor celor care sunt interesați de activitatea în fermă, Marin Dumbravă îi primește pe cei care vor să se bucure de o experiență autentică și să își culeagă propriile legume. În ferma care a devenit reperul cercetătorilor în domeniu se găsește o îmbinare inedită de ierburi aromatice, cultivate în sistem experimental dar și legume și fructe care completează un microsistem în care până și dăunătorii își au rostul bine delimitat.

Marin Dumbravă colaborează și cu institutele de cercetare din domeniul protecției plantelor care vin și realizează studii chiar în fermă. Diversitatea atât de mare de dăunători întâlnită în cadrul fermei ecologice Biodumbravă, a devenit un reper în agricultură ecologică. Cercetătorii științifici care au vizitat-o și au recoltat probe din culturile afectate au mari speranțe de a rezolva multe probleme întâlnite în acest tip de cultură.

Marin Dumbravă nu încetează să experimenteze și să dezvolte culturi și rețete noi pe care le pune, cu generozitate, la dispoziția altor fermieri. La el, acestia găsesc semințe și răsaduri ecologice dar și idei noi de cultivare a produselor. Anul acesta, fermierul a decis să meargă mai departe cu inițiativele sale și să reunească în noua asociație fermieri care vor să adere la un principiu de funcționare și care să garanteze un mod de lucru dincolo de orice bănuială.

Noua asociație are bazele în experiențele sale și ale partenerilor săi și își propune să coopteze cât mai mulți fermieri în viitorul apropiat. Brand-ul inima.bio va fi o garanție a muncii și experienței lor dar și un punct de plecare în primele negocieri cu lanțurile de magazine.

Pe Marin Dumbravă îl veți regăsi nu doar în fermă, ci și la târguri și conferințe vorbind cu aceeași pasiune și dedicare despre produsele sale și beneficiile pe care le aduc organismului.

"Dorința mea de suflet este de a lăsa generațiilor viitoare o alternativă a modului de a trăi în simbioză cu natura, de a o respecta și în același timp de a fi recompensat de aceasta cu produse sănătoase care te fac să simți că trăiești și să te bucuri de viață", spune fermierul.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune

Dictionar



Branded


Related