Razvan Pascu: Initial, am avut doar clienti din turism. Acum, acestia reprezinta 30% din businessul Travel Communication

Razvan Pascu: Initial, am avut doar clienti din turism. Acum, acestia reprezinta 30% din businessul Travel Communication

Razvan Pascu este de parere ca scoala obligatorie a oricarui antreprenor trebuie sa fie corporatia. El insusi este antreprenor si fost corporatist, insa statutul sau actual acopera zona de turism, bloggingul, organizarea de evenimente si comunicarea. 

Si-a inceput cariera in Orange, iar apoi, la ING, rigoarea din piata de asigurari l-a ajutat in antreprenoriatul descoperit ulterior. Legatura directa dintre placerea de a scrie pe blog si cea de a calatori a dus la crearea Travel Communication, o agentie atipica de travel, fondata impreuna cu sotia sa.

70-80% din activitatea noastra are legatura cu clienti din afara industriei de turism, si mai ales pe organizarea de evenimente corporate.  

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Sectiune



Branded


Related