10 ani de Vola. Matei Psatta: "Biletele de avion si citybreak-urile sunt Coca Cola-ul nostru. Sprite-ul e serviciul Local Escapes"

10 ani de Vola. Matei Psatta: "Biletele de avion si citybreak-urile sunt Coca Cola-ul nostru. Sprite-ul e serviciul Local Escapes"

Ca-n orice alt domeniu unde concurenta a crescut, si-n turismul online al ultimilor 5 ani regulile de business s-au schimbat. Daca odinioara era suficient sa ai preturi decente si un site rapid, astazi, munca si atentia sunt distribuite in mult mai multe directii. Asadar, atentia la detalii, "de care, uneori, nici consumatorul nu e constient" a capatat o importanta sporita.

Anul acesta, un deceniu de calatorii a fost aniversat de catre echipa de marketing a Vola.ro printr-o campanie realizata in intregime in-house. Brieful campaniei de 10 ani, al carei mare premiu au fost "10 ani de vacante", a sunat simplu: "sa facem o campanie aniversara prin care sa convingem oamenii sa aleaga Vola.ro in detrimentul altor variante". Asta in conditiile in care cifra de afaceri a companiei s-a dublat in ultimii 3 ani, iar business-ul international (Polonia, Vietnam, Ucraina) a crescut si el.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related