Poliţia Română şi Groupama Asigurări lansează o nouă campanie pentru prevenirea furturilor din locuinţe

Poliţia Română şi Groupama Asigurări lansează o nouă campanie pentru prevenirea furturilor din locuinţe

Poliția Română si Groupama Asigurări atrag atenţia asupra condiţiilor care favorizează furturile din locuinţe, printr-o nouă campanile de informare, „Hoţii sunt creativi. Fii preventiv!”, care se va desfăşura până la finalul acestui an. Iniţiativa se înscrie în suita de acţiuni derulate în cadrul parteneriatului  dintre Inspectoratul General al Poliţiei Române şi Groupama, demarat în 2011, prin care se urmăreşte prevenirea victimizării populaţiei pe zona de infracţiuni contra patrimoniului.

„Apreciem continuarea colaborării cu Groupama Asigurări prin cel de-al şaselea proiect dezvoltat împreună, de această dată cu privire la modalitaţile de prevenire a furturilor din locuinţe. De multe ori, riscurile pot fi minimizate prin acţiuni uzuale, precum cele de verificare a securităţii locuinţei atunci când plecăm în concediu. Dorim, astfel, să atragem atenţia asupra unor paşi simpli ce sunt la îndemâna fiecăruia dintre noi şi care ne pot ajuta să evităm situații neplăcute.”, a declarat comisar de poliţie Carmen Șerbănescu, Director al Institutului de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii – IGPR.

„Pentru Groupama Asigurări, prevenirea riscurilor  continuă să reprezinte o direcție strategică de dezvoltare în zona de responsabilitate socială, decurgând în mod firesc din misiunea noastră de asigurător responsabil și în linie cu valorile ce ne ghidează în activitatea de zi cu zi. În acest sens, desfăşurăm anual împreună cu  Inspectoratul General al Poliţiei Române, partenerul nostru de tradiție, campanii de informare privind riscurile legate de furturi.

Campania din acest an intitulată „Hoţii sunt creativi, Fii preventiv!”, ȋşi propune să crească gradul de conştientizare a publicului larg în contextul vulnerabilităţilor ce pot duce la furturi din locuinţe, printr-o serie de poveşti autentice”, a declarat Georgiana Miron, Director Marketing şi Comunicare, Groupama Asigurări.

 

Datele IGPR arată că, în cursul anului 2016, numărul furturilor din locuinţe a scăzut cu aproximativ 11%, comparativ cu 2015, 10% dintre acestea înregistrându-se ca urmare a împrietenirii cu proprietarii, iar escaladarea şi pătrunderea pe ferestrele lăsate deschise reprezentând un mod de operare întâlnit frecvent.

În cadrul campaniei, a fost realizată o pagina online Prevenirea furturilor, unde cetăţenii pot găsi numeroase recomandări de prevenire şi sunt invitaţi să participe la concursuri tematice cu premii. De asemenea, cu ocazia acţiunilor desfăşurate vor fi distribuite pliante şi afişe informativ-preventive atât în punctele de lucru ale Groupama, cât şi în locaţiile stabilite de  către Poliţia Română.

Demersul comun Poliţia Română-Groupama Asigurări a fost fundamentat şi de rezultatele unui sondaj de opinie realizat de  Institutul de Cercetare şi Prevenire a Criminalităţii în care se evidenţiază faptul că prevenirea furturilor din locuinţe este un subiect de interes pentru populaţie, aproape 70% dintre cei intervievaţi dorind să primească recomandări sau alte informaţii în acest sens, iar peste jumătate dintre respondenţi apreciind  că activităţile cu caracter preventiv ajută la reducerea numărului de infracţiuni.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related