Marketing Research Conference 2014

Start: 2014-06-05
End: 2014-06-06

Cand: 5 - 6 iunie

Unde: UniCredit Tower, B-dul Expozitie, nr. 1F, Bucuresti

Inscrieri: pana pe 5 iunie, 23:59

Detalii: Aflat la cea de-a 5-a editie, evenimentul Marketing Research Conference acopera de aceasta data tema “Connected Consumer Insights”. Researcheri si profesionisti din marcomm vor prezenta pe 5 si 6 mai cele mai noi tool-uri, studii edificatoare si case studies relevante pentru a scoate la lumina noua fata a consumatorului conectat.

Conferinta din acest an urmareste trendurile internationale, manifestate si la nivel local, printre care: research-ul digital, masurarea eficientei si optimizarea investitiilor in media pe diverse canale, programatic marketing.

In cadrul procesului de selectie vor avea prioritate propunerile care abordeaza urmatoarele teme acoperite de eveniment:
- Noi metode de cercetare: modalitati, canale si abordari noi de cercetare (cognitive science, gamification, etc);
- Research-ul digital: unelte de cercetare care vizeaza comportamentul consumatorului in mediul digital;
- Masurarea eficientei si managementul advertisingului multicanal, livrat noului consumator conectat;
- Programatic marketing si platforme de programatic buying;
- Big Data: case studies de la branduri care utilizeaza surse de research multiple pentru intelegerea utilizatorilor in mediul digital si nu numai; case studies ale agentiilor de research si ale brandurilor despre coagularea datelor si interpretarea acestora pentru rezolvarea problemelor de business ale brandului;
- Shopper marketing – points of influence: studii despre cum functioneaza abordarea multichannel; multiscreen research – comportamentul consumatorului aflat in fata televizorului si celelalte device-uri utilizate in paralel.

Informatii despre speakerii confirmati pana acum, program si inscriere sunt disponibile pe site-ul evenimentuluiPana pe 28 mai este disponibil un discount de 20%.


Branded