real,- isi exitinde portofoliul de produse marca proprie (TiP) prin lansarea energizantului Wild Lion

real,- Hypermarket a lansat bautura energizanta Wild Lion, sub marca proprie TiP, informeaza un comunicat al companiei. Produsul este disponibil in doua variante, la doze de 250 de ml (1,19 lei/doza) si sticle PET de 500 ml (1,49 lei/sticla), pretul pastrandu-se in linia programului "Cel mai ieftin", care vizeaza toate categoriile de produse, de la alimente de baza, pana la produse nealimentare, inclusiv electronice, electrocasnice, accesorii auto sau produse de gradinarit.

Piata bauturilor energizante este o categorie relativ tanara cu potential de crestere semnificativ in perioada urmatoare, potrivit comunicatului oficial.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related