Dulciurile, imbracamintea si cosmeticele, in topul listei de cumparaturi a romanilor

Criza creste apetenta romanilor pentru a cumpara articolele care se comercializeaza in pachete promotionale: mai mult de jumatate dintre respondentii studiului GfK, 57% mai exact, prefera sa achizitioneze sub aceasta forma dulciurile, in timp ce 48% dintre cei chestionati aleg sa cumpere produse cosmetice sub forma acestor pachete promotionale.

Dar, chiar daca e criza si e observabila si in portofelele romanilor, 82% dintre participantii la studiu afirma ca nu se limiteaza doar la cadouri pentru cei apropiati si umbla la finante pentru a cumpara ceva si pentru ei insisi. In acelasi timp, 79% dintre ei nu-si neglijeaza nici locuinta si fac cumparaturi pentru casa, in aceasta perioada, iar 93% dintre respondenti cumpara cadouri pentru cei dragi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related