Neuromarketingul: descoperiri despre eficienta mesajelor cu si fara fotografii de pe pachetele de tigari

Synergon Consulting a organizat astazi o conferinta "Neuromarketing, de la cititul printre randuri la cititul printre neuroni" in cadrul careia Stelian Marian (Managing Director, Synergon Consulting), Dragos Cirneci (Senior Consultant, Synergon Consulting), Laura Ghinea (freelancer) si Eugen Tarta-Arsene (Medic Primar Radiologie Imagistica, General Manager Medix Co) au discutat despre utilitatea neuromarketingului in cercetare si in segmentarea consumatorilor si despre un studiu cu privire la impactul mesajelor scrise de pe pachetele de tigari asupra consumatorilor.

Synergon Consulting este o companie de consultanta in management, ce activeaza pe piata din 2003 si utilizeaza cercetari in neurostiinte comportamentale in domenii precum neuromarketing research, managementul riscului financiar (neuroeconomie), resurse umane si sanatate (tehnici de Brain Fitness).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Bogdan Ungureanu
acum 12 ani
ma bucur mult ca ati aflat in sfarsit ceva ce Martin Lindstrom a concluzionat de mult timp, in urma celui mai mare studiu de neuromarketing realizat vreodata in lume....

http://www.publica.ro/martin-lindstrom-buyology.html



Branded


Related