Dragos Cirneci si Stelian Marian (Synergon Consulting) despre doua modalitati de evaluare a comportamentului consumatorilor

Dragos Cirneci si Stelian Marian (Synergon Consulting) despre doua modalitati de evaluare a comportamentului consumatorilor
Dragos Cirneci si Stelian Marian (Synergon Consulting)

Synergon Consulting este o companie de consultanta in management si strategie, care este prezenta pe piata din Romania inca din 2003 prin divizia "Human Capital Solution". In urma cu putin timp, compania a prezentat rezultatele unui studiu cu privire la impactul mesajelor scrise de pe pachetele de tigari asupra consumatorilor, proiect realizat cu ajutorul instrumentului RMN Functional. Despre serviciile pe care le ofera compania si mai ales cele pentru evaluarea comportamentului consumatorilor si cu ce difera ele fata de o cercetare clasica, ce strategie de comunicare are Synergon Consulting si care sunt brandurile care au utilizat serviciile companiei ne-au povestit Dragos Cirneci (Head of Brain Research Institute, Synergon Consulting) si Stelian Marian (Managing Director, Synergon Consulting).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune



Branded


Related