
News


Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri

Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante

Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target

Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant

Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015

Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau

Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante

Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee

Studiul ”Price Index”, Millward Brown Romania: Produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice

GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala

Lidl organizeaza cu sprijinul Politiei Rutiere Romane a doua editie a campaniei "Verde la educatie pentru circulatie"
