 
		News
 
		 
		Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
 
		Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante
 
		Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target
 
		Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
 
		Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
 
		Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
 
		Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante
 
		Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee
 
		Studiul ”Price Index”, Millward Brown Romania: Produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice
 
		GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala
 
		Lidl organizeaza cu sprijinul Politiei Rutiere Romane a doua editie a campaniei "Verde la educatie pentru circulatie"
 
		HEINEKEN investeste 320.000 RON in 5 proiecte non-profit, castigatoare ale programului HEINEKEN pentru Comunitati 2014
 
		














































