![Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni](https://media.iqads.ro/2024/04/20240410-anna-cori-foto-alex-damian-07830-cover-410.jpg)
News
![Anna Cori a redeschis un nou concept de magazin în AFI Cotroceni](https://media.iqads.ro/2024/04/20240410-anna-cori-foto-alex-damian-07830-cover-410.jpg)
![Pune sănătatea pe primul loc. Ai grijă de pielea ta. Biphase Lipo alcoolique, primul virucid cosmetic, se lansează în Romania](https://media.iqads.ro/2021/04/biphase-cover-410.jpg)
Pune sănătatea pe primul loc. Ai grijă de pielea ta. Biphase Lipo alcoolique, primul virucid cosmetic, se lansează în Romania
![Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri](https://media.iqads.ro/2015/11/12068886-1161363977224868-6838562326883051135-o-cover-410.jpg)
Concluzii de la Target BootCamp 2015. Genul nu ar trebui sa reprezinte principalul diferentiator pentru marketeri
![Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante](https://media.iqads.ro/2015/08/share-1200x630-cover-410.jpg)
Call for Papers pentru Marketing Research & Trends 2015 - Cautam speakeri cu teme si studii de caz relevante
![Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target](https://media.iqads.ro/2015/05/coperta-youthindex-final-cover-410.jpg)
Tinerii din Romania simt recesiunea – Majoritatea categoriilor de consum inregistreaza cifre in scadere pe acest target
![Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant](https://media.iqads.ro/2015/05/114-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2015 pe scurt: Nu exista comunitati de brand, ci nevoi ale comunitatilor la care brandul trebuie sa raspunda intr-un mod relevant
![Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015](https://media.iqads.ro/2015/05/costin-radu-cover-800-cover-410.jpg)
Exercitii de marketing digital: Workshop sustinut de Costin Radu (The Geeks) la Brands & Communities 2015
![Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau](https://media.iqads.ro/2015/05/spotlight2-cover-410.jpg)
Brands & Communities 2015: Tactici si strategii de digital pentru coagularea comunitatilor relevante in jurul brandului tau
![Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante](https://media.iqads.ro/2015/04/spotlight-800x450-cover-410.jpg)
Call for Papers pentru Brands & Communities 2015 – Recrutam speakeri cu idei bune si studii de caz relevante
![Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee](https://media.iqads.ro/2015/02/adrian-pavelescu-cover-410.jpg)
Workshop despre promotiile in FMCG, cu Adrian Pavelescu (Outbox): Integrarea online-ului & offline-ului inca din faza de idee
![Studiul ”Price Index”, Millward Brown Romania: Produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice](https://media.iqads.ro/2014/11/mb-21-cover-410.jpg)
Studiul ”Price Index”, Millward Brown Romania: Produsele din magazinele online pot avea preturi cu 5% pana la 43% mai mici fata de preturile din magazinele clasice
![GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala](https://media.iqads.ro/2014/09/gfk-mare-cover-cover-410.jpg)
GfK Brand Vivo - un nou sistem de monitorizare a performantei marcilor care foloseste inteligenta relationala
![Lidl organizeaza cu sprijinul Politiei Rutiere Romane a doua editie a campaniei "Verde la educatie pentru circulatie"](https://media.iqads.ro/2014/09/verde-la-educatie-pentru-circulatie-editia-2013-cover-410.jpg)
Lidl organizeaza cu sprijinul Politiei Rutiere Romane a doua editie a campaniei "Verde la educatie pentru circulatie"
![HEINEKEN investeste 320.000 RON in 5 proiecte non-profit, castigatoare ale programului HEINEKEN pentru Comunitati 2014](https://media.iqads.ro/2014/08/logo-heineken-pentru-comunitati-cover-410.jpg)