Romanian Youth Focus 2014: Capteaza atentia tinerilor din publicul tau tinta

Romanian Youth Focus 2014: Capteaza atentia tinerilor din publicul tau tinta

Hipsterii sunt prea putini si cocalarii nu sunt cool? Treci dincolo de titluri si cunoaste-i asa cum sunt, vezi cauzele in care vor sa se implice, brandurile care le plac si canalele pe care ii gasesti si invata astfel sa generezi content util si relevant pentru ei. Cum pot fi brandurile relevante pentru cel mai in schimbare si cel mai cinic grup de consumatori vezi la cea de-a treia editie a Romanian Youth Focus 2014, eveniment din seria SMARK KnowHow ce are loc pe 31 octombrie la UniCredit Tower. Profita de discount-ul de early bird, de 20%, disponibil pana pe 19 octombrie.

Romanian Youth Focus 2014 este ultimul eveniment din seria de 3 conferinte organizate de SMARK la finalul lunii octombrie. Primele doua sunt: Marketing for Women 2014 (29 octombrie) si Marketing for Men 2014 (30 octombrie).

Te-ai invatat cu BR si OOO. E cazul sa treci la FOMO, tl;dr sau nsfl. Invata limbajul tinerilor din ziua de astazi si vorbeste-le asa cum vor sa te auda, fara sa pici in penibil.

Printre cei care te vor inspira sa faci asta: Dragos Iliescu (Universitatea Bucuresti), Valentin Suciu (Jazz), Bogdan Jianu (Pernod Ricard) si Bogdan Obreja (Ballentine’s Romania), Andrei Lacatus (aka Shurubel), Andra Ionescu (DespreJoburi.com), Matei Psatta (iLeo) si Stefan Chiritescu (Kaleidoscope Proximity).

Tinerii din Romania si din toata lumea sunt de cele mai multe ori blamati. Au fost acuzati in repetate randuri ca ar fi hipsteri, pierde-vara, iresponsabili sau inculti. Ruptura dintre generatii a existat dintotdeauna, dar aparitia internetului a marcat si mai mult felul in care tinerii de azi percep lumea si, ca urmare, felul in care aleg sa traiasca.

Pentru a intelege mai bine care sunt caracteristicile tinerilor din generatia Y, vino sa dezbatem impreuna cele mai fierbinti teme despre publicul tanar: portretul tanarului roman de astazi - atitudini, comportamente de consum, trend-uri, campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase, continut relevant pentru “cocalari” vs. “hipsteri”.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. 

Profita de discount-ul de early bird pana pe 19 octombrie si de reducerile aditionale oferite pentru achizitionarea pachetelor de 2 sau 3 evenimente detaliate aici.

Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youh Focus sunt evenimente ce fac parte din seria SMARK KnowHow

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Casa de Traduceri

Toti stim ca cel mai bine ne simtim acasa. Noi credem ca, exact ca oamenii, cuvintele au locurile lor, locuri in care se potrivesc cel mai bine si in care se simt ca acasa. Intelegem ca mutarile nu sunt niciodata... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related