Romanian Youth Focus 2014: Best practice - cum le captam tinerilor atentia

Romanian Youth Focus 2014: Best practice - cum le captam tinerilor atentia

 Continuam ziua dedicata tinerilor cu trei perechi de speakeri: Bogdan Jianu (Whisky Brand Manager, Pernod Ricard) & Bogdan Obreja (Whisky Expert, Ballantine’s Romania), Costin Radu (Managing Partner, The Geeks) & Dan Petre (Managing Partner D&D Research) si Dana Pascu ( Senior Strategic Planner, Publicis Romania) & Elis Iaia (Senior Digital Planner, Publicis Romania) care ne-au prezentat cateva studii de caz de succes, despre campanii care au avut ca target tinerii.

Bogdan Jianu (Whisky Brand Manager, Pernod Ricard) & Bogdan Obreja (Whisky Expert, Ballantine’s Romania) ne-au povestit despre Ballantine's Academy, un proiect destinat tinerilor, prin intermediul caruia studentii povestesc colegilor despre whisky.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Subiecte

Sectiune



Related