La aniversarea a 40 de ani pe piata romaneasca, Delikat lanseaza o campanie promotionala

La aniversarea a 40 de ani pe piata romaneasca, Delikat lanseaza o campanie promotionala

Delikat, brand al companiei Unilever, produs in Ploiesti, implineste 40 de ani de existenta pe piata din Romania. Brandul marcheaza ocazia printr-o campanie promotionala, "Delikat 40 de ani", desfasurata in perioada 15 septembrie - 15 decembrie 2014 si sustinuta prin mai multe canale de comunicare: TV, print, digital, precum si la punctele de vanzare. Platforma de comunicare dedicata poarta numele "Sarbatoreste asa cum inima-ti pofteste!", conform unui comunicat emis de McCann PR.

Produsele Delikat primesc de asemenea o serie de ambalaje aniversare, decorate cu un brau de sarbatoare de catre Anca Dragu (designer si specialist in pictura pe portelan). Povestea braului isi are originea in hora, dansul romanesc ce semnifica ideea de sarbatoare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Sectiune



Related