Din martie pana in noiembrie 2015, pregateste-te sa afli cele mai importante lucruri pentru eficientizarea campaniilor tale, corelate cu nevoile brandului sau agentiei tale. Astfel, SMARK KnowHow anunta cele 6 evenimente la care te va astepta in 2015: Promotions Now, Brands & Communities, Marketing Research Conference, Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus.
Acum ca ti-am dat vestea buna, te asteptam in 2015 gata sa inveti lucruri noi, sa gasesti inspiratia pentru campaniile tale, sa vezi ce s-a intamplat bine in anul care a trecut si sa afli cum pot eficientiza activitatile de marketing si comunicare pe care le ai pe rol.
Avem experienta celor 26 de evenimente din anii anteriori, asa ca cele din 2015 vor veni cu si mai multa inspiratie, know-how si informatii aplicabile pe business-ul tau.
Cele 6 evenimente din 2014 au avut 120 speakeri antrenati sa aduca insight-uri valoroase pentru cei peste 800 participanti:
Ce pregatim in 2015?
Promotions Now 2015 – 18 si 19 martie
Aflat la cea de-a 4-a editie, evenimentul SMARK KnowHow dedicat promotiilor se va concentra in 2015 pe promotiile in-store, dar si pe concursurile online. Astfel din cadrul conferintei sau a workshop-ului nu vor lipsi tips & tricks pentru eficientizarea promotiilor si a concursurilor sau studiile de caz de la brand manageri care s-au remarcat in 2014 prin promotiile derulate. Informatii despre speakeri si subiectele dezbatute vor fi actualizate pe site-ul dedicat in perioada imediat urmatoare.
Brands & Communities 2015 - 12 si 13 mai
Cea de-a 4-a editie a evenimentului dedicat comunitatilor de brand va pune accent in 2015 pe mediul online, aducand in atentia publicului modul prin care brandurile pot construi comunitati relevante in jurul lor, modalitati de activare a acestora si beneficiile pe care le aduc grupurile coagulate in jurul intereselor brandului.
Marketing Research Conference 2015 - 23 si 24 septembrie
Eveniment cu traditie aflat deja la cea de-a 6-a editie, Marketing Research Conference va aduce in acelasi loc research manageri de la branduri cu traditie si oameni de research din agentii, care vor pune pe masa discutiilor cele mai noi trenduri in cercetarea de piata, de la metodologii noi de research si insight-uri despre consumatori, pana la exemple concrete de utilizare eficienta a acestora.
3 evenimente SMARK KnowHow dedicate fiecaruia dintre targeturi – femei, barbati sau tineri, grupate intr-un boot-camp concentrat de 3 zile:
Marketing for Women 2015 - 11 noiembrie
Cea de-a 3-a editie a evenimentului de marketing si comunicare dedicat targetului feminin va aduce in centrul atentie insight-uri despre consumatoare care ajuta la targetarea cu succes a acestora, dincolo de cliseele prin intermediul carora sunt portretizate adesea.
Marketing For Men 2015 - 12 noiembrie
Conferinta si workshop-ul dedicate targetului masculin vor face in 2015 o radiografie a consumatorului barbat. Astfel, cea de-a 3-a editie a Marketing for Men aduce in discutie un target sub-exploatat inca in Romania, dar care reprezinta un potential de crestere semnificativ pentru business-uri.
Romanian Youth Focus 2015 - 13 noiembrie
Ultimul eveniment SMARK KnowHow din 2015 se afla deja la cea de-a 4-a editie si va miza pe modalitatile in care brandurile pot comunica eficient cu un public aflat intr-o continua schimbare. Iesim astfel din Excel-urile noastre si vedem ce se intampla"pe bune" cu publicul tanar, ce-l mai atrage si cum putem merge in acelasi ritm cu tinerii de astazi.
Anul 2014 a adus in cadrul conferintelor si workshop-urilor SMARK KnowHow researcheri, brand manageri, sociologi si psihologi cunoscuti, planneri si creativi inspirati, oameni de implementare cu vechime, dar si entertaineri, care au oferit knowhow si inspiratie pe tema fiecarui eveniment. Iar anul 2015 se anunta si mai bun. Asa ca te asteptam in sala sau pe lista de speakeri.
Informatii generale despre cele 6 evenimente sunt deja disponibile pe site-ul seriei, urmand sa fie actualizate cu 2 luni inainte de fiecare eveniment.
Echipa SMARK KnowHow de anul acesta este:
- Mihaela Craciunescu, Project Manager, IQads si SMARK - Coordonare continut evenimente si organizare ([email protected])
- Marin Preda, Business Developer, IQads si SMARK - Sponsorship ([email protected])
- Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK, unul dintre initiatorii seriei in formula actuala - Pachete de bilete si sponsorship ([email protected])
- Iulia Bacanu, Project Manager, IQads si SMARK - Parteneriate Media ([email protected])
Companiile interesate de evenimente ca speakeri sau ca participanti, parteneriate media, comerciale sau educationale pot scrie la [email protected], in atentia persoanelor responsabile.
Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.