Geometry Global anunta rezultatele studiului global “Connected Shopper”

Geometry Global anunta rezultatele studiului global “Connected Shopper”

Geometry Global anunta rezultatele studiului global  “Connected Shopper”
Scopul acestui studiu, facut in 12 tari din 4 continente, este intelegerea rolului pe care il joaca mediul digital in procesul  luarii deciziei de cumparare, identificarea factorilor ce determina cumpararea, a barierelor si a modului in care oamenii din marketing si retail se pot folosi de acestea pentru a-si creste vanzarile.

 

Mixul tipologiilor pe tari

Rezultatele indica si faptul ca retail-ul traditional continua sa ocupe o pozitie importanta in procesul decizional de cumparare, sursele online reprezentand doar o forma de a suplimenta si nu de a inlocui retail-ul fizic.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Geometry

Geometry este agentia de End to End Creative Commerce, parte a WPP. Obiectivul nostru este acela de a crea experiente in retail care sa duca la cresterea businessului. Credem ca spatiul de retail are cel mai... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related