Albalact isi extinde portofoliul de produse cu MBS – mamaliguta cu branza si smantana

Albalact isi extinde portofoliul de produse cu MBS – mamaliguta cu branza si smantana

Albalact intra pe segmentul „ready meal” cu brandul Raraul odata cu lansarea MBS – mamaliguta cu branza si smantana. Lansarea Raraul MBS face parte din strategia companiei de extindere a brandurilor si portofoliilor acestora pe segmente dinamice, cu oportunitati de crestere, informeaza un comunicat emis de companie.

Noul produs beneficiaza de un ambalaj special care incorporeaza o portie de mamaliguta si una de branza de vaci cu smantana. Raraul MBS este disponibil in doua variante: cu branza de vaci Fagaras si cu branza de vaci Moldovita.

Produsul se adreseaza oamenilor ocupati care la pranz, la birou, mananca pe fuga si iubitorilor de mamaliguta cu branza si smantana, care nu au timp sa gateasca acasa, dar si tuturor consumatorilor care vor o masa rapida. Pentru a fi consumat, paharul cu mamaliguta se incalzeste la microunde aproximativ 90 secunde, se rastoarna intr-o farfurie, iar apoi se toarna branza cu smantana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related