Cum face Viroti B2B inovator in lumea barbatilor?

Cum face Viroti B2B inovator in lumea barbatilor?

Usa salii de conferinta se deschide larg. Intai vedem scara si-abia apoi barbatul care o poarta pe umeri. O aseaza langa pupitrul speakerilor de la Marketing for Men 2013, conferinta parte din seria SMARK KnowHow, prima dedicata exclusiv intelegerii caracteristicilor si profilului de consumator al barbatului roman. "Aproximativ 30% dintre romani au Facebook. Ei bine, noi ne adresam celorlalti. Ne adresam baietilor rai" a inceput discursul Laura Pascu (Marketing Manager, Viroti Global Safety Solutions). Laura l-a prezentat apoi pe cel de pe platforma Branach ca pe unul dintre purtatorii Red Wing, echipamente de protectie pentru lucrul la inaltime, si care o va ajuta sa ilustreze tipologia de barbat pe care o vizeaza produsele pe care compania ei le are in portofoliu. La fel va face si Ioana Mihai (Project Manager, IQads & SMARK), care a prezentat cel de-al treilea panel al conferintei imbracata tot intr-o salopeta.

 

Viroti Global Safety Solutions distribuie echipamente de protectie pentru lucrul la inaltime, bocanci, combinezoane, scari si platforme, dar si centuri de siguranta. Utilizatorii finali ai produselor Viroti sunt barbatii care lucreaza in industria de petrol si gaze, telecomunicatii, constructii, electrica, transporturi, metalurgie, mentenanta si utilitati. Pentru ca, spunea Laura, comunicarea prin intermediul spoturilor TV sau a retelelor de socializare nu este eficienta, din punct de vedere al oamenilor din target atinsi, compania incearca sa-si transmita mesajele folosind revistele de specialitate de pe piata. Insa principalul mijloc prin care Viroti obtine notorietate este word-of-mouth, prin recomandarile date de muncitori cu privire la produsele pe care compania le are in portofoliu.

Obiectivul final al Viroti este ca recomandarile sa ajunga la directorii de sanatate si securitate in munca din companiile-target, directori care dicteaza procesul de achizitie. Produsele sunt mai putin accesibile persoanelor cu venituri medii de aceea ce-si propune Viroti este sa convinga companiile sa cumpere produse pentru toti angajatii si nu sa convinga angajatii sa isi cumpere individual echipamentele.

Una dintre metodele de promovare folosite de companie a fost sa distribuie rucsacuri Viroti, care contineau carti de vizita si cataloage ale companiei, la aproape toate conferintele specializate pe domeniul produselor si serviciilor legate de securitate si protectie la locul de munca. De asemenea, au amplasat un bocanc de sapte metri pe soseaua de centura. Bocancul, care era insotit de un mesaj simplu si un link care trimite catre website-ul companiei, i-a ajutat sa castige multi clienti.

Viroti ofera produsele spre testare (de exemplu, scarile, dar si centurile de siguranta) si sunt acreditati european sa organizeze cursuri pentru lucrul la inaltime, avand singura academie de lucru la inaltime din Europa de Est -Safety Academy. Au organizat si o prezentare de moda in care protagonistele au fost echipamentele oferite de Viroti si organizeaza lunar ziua portilor deschise.

Marketing for Men 2013 este o conferinta ce face parte din seria de evenimente SMARK KnowHowDiscovery Channel a fost prezent in calitate de Men Specialist. Transportator oficial a fost Air France, iar frufru a asigurat pauzele de creative food. Evenimentul a fost leathered by Unika si sustinut de 360 Revolution, Trade Media, Casa de Traduceri si Agrafa.

Partenerii media ai evenimentului: IQads, Realitatea.net, 24 FUN, Forbes, Cariere, The Institute, HotNews, Catavencii, Magazinul Progresiv, Zumzi, Piata, Ziare.com, Business24, Money Magazine, Money.ro, Money TV si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Subiecte

Sectiune



Related