Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2012

Raportul de Sustenabilitate HEINEKEN Romania 2012

HEINEKEN Romania a publicat a patra editie anuala a Raportului de Sustanabilitate care arata cum a performat compania in 2012 din perspectiva obliectivelor de sustenabilitate incluse in agenda „Brewing a Better Future”, informeaza un comunicat emis de McCann PR. Pe directia sustenabilitatii, HEINEKEN are ca obiectiv principal sa devina cel mai verde berar pana la in anul 2020 prin actiuni ce vizeaza 3 directii strategice: imbunatatirea in permanenta a impactului brandurilor si al activitatilor companiei asupra mediului inconjurator, investii in oameni si comunicatile in care compania isi desfasoara activitatea si impactul pozitiv asupra rolului berii in societate.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related