Heineken anunta parteneriatul global cu Formula One Management

Heineken anunta parteneriatul global cu Formula One Management

HEINEKEN si Formula One Management (FOM) au stabilit un acord prin intermediul caruia Heineken® devine partener global al Formula 1® (F1®).

Parteneriatul se va derula pe parcusul mai multor ani si va incepe odata cu evenimentul redenumit FORMULA 1 GRAN PREMIO HEINEKEN D’ITALIA 2016, care va avea loc in septembrie, in orasul Italian Monza.

Incepand cu sezonul 2017 al F1®, Heineken® va fi principalul partener a trei Grand Prix-uri de Formula 1. De asemenea, Heineken® va fi prezent si la alte evenimente F1®, selectate de marca Heineken® si de Formula One Management.

Mai mult, Heineken® va fi partenerul exclusiv de bere la nivel global la majoritatea evenimentelor F1® din cadrul Campionatului Mondial de Formula 1 organizat de Federatia Internationala de Automobilism (FIA). Heineken®, insa, nu va fi vizibil pe masinile de Formula 1®.

Heineken® va crea si un manifesto global “Open your World’”, complet integrat, dedicat Formula 1® precum si campanii de tipul “Daca sofezi, nu consuma alcool” (“If You Drive, Never Drink”).

Activarile vor include branding pe circuitul de F1®, reclame TV, activari digitale, experiente live si evenimente pentru fani, initiative de PR dedicate, precum si activari in punctele de vanzare. David Coulthard si Sir Jackie Stewart vor fi ambasadorii campaniilor respective.

 

"Formula 1 inseamna mai mult decat o cursa. Este un eveniment global. F1 reprezinta o ocazie unica pentru Heineken sa interactioneze cu consumatori actuali si potentiali in cadrul unor piete importante si in dezvoltare. Mai mult, parteneriatul cu F1 ofera marcii trei mari beneficii: oportunitati comerciale semnificative, posibilitatea de extindere a platformei dedicate consumului responsabil in forme noi si inovatoare, precum si transferul de abilitati intre reprezentantii F1 si angajatii nostri", a declarat Gianluca Di Tondo (Senior Director Global Heineken® Brand, HEINEKEN).

"Acest parteneriat completeaza platformele noastre globale existente, ceea ce ne permite sa ajungem la un numar mare de spectatori de F1 si la 400 de milioane de telespectatori unici, in fiecare an. Ceea ce ne caracterizeaza si ne-a definit pana acum si in relatia de succes pe care am construit-o pe termen lung cu UEFA Champions League, Cupa Mondiala de Rugby, dar si cu franciza James Bond, este pasiunea de a ne genera entuziasm consumatorilor nostri. Vom aduce aceeasi pasiune si in Formula 1", a adaugat acesta.

 

"Heineken este un brand international premium cu o reputatie extraordinara in termeni de marketing de prima clasa. Sunt incantat sa le urez bun venit in familia Formula 1 si astept cu nerabdare sa vad amploarea si calitatea activarilor pe care le vor face in cadrul si in afara evenimentelor F1. Atat noi, cat si Heineken punem accent pe inovatie si entuziasm in afaceri. Sper ca acesta sa fie inceputul unei relatii speciale si de lunga durata. Atunci cand vreau sa beau o bere, aleg mereu cu placere un Heineken.", a spus Bernie Ecclestone (CEO al Formula One Group).

 

Mesajul “responsabilitatii” va fi elementul central al parteneriatului. Platforma globala a Formulei 1® va acorda Heineken® si mai multe oportunitati, globale si locale, pentru a genera schimbari pozitive. Consumatorilor li se va transmite clar pozitia pe care Heineken® si Formula 1® o au in acest sens: “Daca sofezi, nu consuma alcool” (“If You Drive, Never Drink”).

Noua campanie va fi construita in jurul angajamentului asumat de HEINEKEN de a folosi marca pentru a transmite mesajul in ceea ce priveste consumul responsabil. Heineken® investeste 10% din bugetul de media la nivel global pe campanii dedicate consumului responsabil, precum Moderate Drinkers Wanted si Dance More Drink Slow.

Mesajul este, de asemenea, transmis prin platforme de sponsorizare precum cea a UEFA Champions League sau cea a Cupei Mondiale de Rugby, unde o treime din reclame sunt dedicate acestui mesaj.

Mesajul este transmis si in cadrul a sute de festivaluri de muzica sau spectacolele din intreaga lume. Mai mult, din 2015, mesajul de consum responsabil a aparut pe mai mult de 8 miliarde de sticle si doze.

 

"Cu ceva timp in urma am inceput campania ‘Think Before You Drive’ la evenimentele F1. Sunt bucuros ca astfel de initiative importante au acum un sprijin puternic din partea Heineken prin intermediul campaniei sale ‘If You Drive, Never Drink’. Vom dezvolta si accentua acest mesaj intr-un mod in care sa reflecte personalitatea Heineken si valorile sale", a adaugat Bernie Ecclestone.

 

Onno Rombouts (Managing Director HEINEKEN Romania): "Suntem entuziasmati de parteneriatul global dintre Heineken si F1 intrucat va genera noi oportunitati de a interactiona cu consumatorii din intreaga lume, inclusiv din Romania, si va crea experiente inovatoare pentru acestia."

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related