Heineken va sponsoriza UEFA Champions League pana in 2018

Heineken va sponsoriza UEFA Champions League pana in 2018

Heineken a anuntat pe 31 octombrie extinderea acordului de sponsorizare cu UEFA Champions League pana in sezonul 2017 – 2018 inclusiv. Competitia sportiva, pe care Heineken o sponsorizeaza din anul 2005, a avut in 2012 o audienta cumulata de peste 4 miliarde de telespectatori din 220 de tari si teritorii, contribuind la cresterea notorietatii brandului de bere, arata un comunicat emis de Oxygen PR.

Prin reinnoirea contractului, Heineken obtine drepturi asupra unor programe UEFA Champions League exclusive precum Back Stadium Tour si UEFA Champions League Trophy Tour, care vor fi transmise pe toate canalele de social media ale brandului. De asemenea, isi pastreaza drepturile de partener in cadrul sectiunii video UEFA Champions League de pe site-ul competitiei. Acordul prevede o mai buna acoperire in Germania, o mai mare expunere pe panourile LED de pe marginea terenului si dreptul de a promova asocierea in principalele canale retail.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related