Un “date” cu femeia din target la Marketing for Women 2014

Femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii. E important asadar sa le intelegem intru totul: viata sociala si etapele prin care trece – de la copila, la adolescenta, adulta sau mama, comportamentul de consum, modalitatile de o “cuceri” si nevoile ei.

Pentru a raspunde celor mai importante intrebari despre femei, SMARK KnowHow lanseaza cea de-a doua editie a conferintei Marketing for Women 2014. Evenimentul, care are loc pe 29 octombrie la UniCredit Tower, aduce femeile de pe Venus pe Pamant, in biroul si in mintea oamenilor de brand si din agentii responsabili de gestionarea campaniilor de comunicare cu acest public, considerat de cele mai multe ori complicat. Pana pe 19 octombrie este disponibil un discount de early bird, de 20%.

Marketing for Women este primul eveniment din seria de 3 conferinte organizate de SMARK la finalul lunii octombrie, fiind urmat de Marketing for Men 2014 (30 octombrie) si Romanian Youth Focus 2014 (31 octombrie).

Vino sa afli cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a femeilor pentru produsele din zona de beauty, cele mai noi trenduri in marketingul pentru femei si vanzarea de produse si servicii catre acest public delicat, subiecte de inters pentru femei si generarea de content relevant pentru ele, case studies de la branduri care le-au inteles si au pus in aplicare campanii de succes, dar si nevoile lor si zonele in care brandul tau se poate implica.

Si pentru ca tot vorbim despre nevoi, este oare necesar ca brandurile din Romania sa se implice in campanii de women empowerment? Noi credem ca da. Aflam care sunt cele mai importante directii de implicare si beneficiile pentru brandul tau, dar si criteriile de discriminare a femeilor din Romania pe 29 octombrie.

Pe lista speakerilor ii poti gasi pe: Doina Costache (Google Romania), Rodica Mihalache (Starcom MediaVest), Diana Alexa si Irina Carbunescu (Leo Burnett Group), Claudia Chirilescu (Spoon Media), Romina Surugiu (Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii) sau pe Andreea Strachina (Kaleidoscope Proximity).

Afla cele mai noi insight-uri despre femei si intelege cum campania ta le poate influenta decizia de cumparare de acasa sau de la birou, pana la raft.

Profita de discount-ul de early bird pana pe 19 octombrie si de reducerile aditionale oferite pentru achizitionarea pachetelor de 2 sau 3 evenimente detaliate aici.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. 

Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youh Focus sunt evenimente ce fac parte din seria SMARK KnowHow

Partenerii evenimentului sunt: IQads, Casa de traduceri, Agrafa, Forbes, Wall-Street, HotNews, Ziare.com, Business24, Magazinul Progresiv, Cariere, Piata, The Institute, IAA, UAPR, Catavencii, BestJobs, Zumzi, Port.ro, 24FUN, Itsy Bitsy, Radio Guerrilla, FaceToFace Media.

SMARK este o marca a Blue Idea, alaturi de IQads, cel mai citit produs media in limba romana dedicat industriei de comunicare.



Spoon Media

Spoon a inceput in 2003 ca o agentie de strategie de media dar a evoluat diversificandu-si serviciile catre o agentie de comunicare digitala si media. Obiectivul Spoon este sa combine experienta de analisti de date... vezi detalii »

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Sectiune



Related