Totul despre publicul tau la Target Bootcamp, intre 23 si 25 noiembrie: Marketing for Women, Marketing for Men, Romanian Youth Focus

SMARK KnowHow organizeaza pe 23, 24 si 25 noiembrie cel mai complex eveniment dedicat targeturilor in comunicare. 3 zile, 30 de speakeri, peste 300 de profesionisti in sala la Marketing for Women, Marketing for Men si Romanian Youth Focus. Unii dintre cei mai cunoscuti profesionisti din marcomm vor pune pe masa discutiilor trenduri in comportamentul femeilor, barbatilor si al tinerilor, insight-uri din cercetarea de piata, bune practici in comunicare si multe altele.

Printre speakeri se numara: Anca Nuta (UniCredit Bank), Adrian Nicolaescu (Mega Image), Bogdan Muraru (AVON), Cristina Truta (Nestle), Remus Visan (Paravion), Nina Bratfalean (BMW Group Romania), Alex Dona (Times New Roman), Diana Ceausu (McCann Erickson), Oana Bulexa (MSLGROUP The Practice), Monica Botez (Golin), Alina Damaschin (Rogalski Damaschin), Razvan Matasel (Arsenoaiei & Matasel, 4inmasina), Costin Radu (The Geeks), Victor Stroe (Leo Burnett), Dragos Iliescu (Universitatea Bucuresti), Ana Morodan (AnaMorodan.com), Ana-Maria Olaru (Publicis), Adina Antonie si Ioana Cozma (Student din Provincie), Arina Ureche (BRAT). 

Informatii complete despre program si speakeri si despre participarea la eveniment sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 10 noiembrie este disponibil un pret cu o reducere de early bird, de 15%.

Evenimentul este structurat pe 3 zile, cu cate o sectiune de conferinta dedicata fiecarui target, a cate 3 paneluri. In plus, prima zi, dedicata femeilor, se incheie cu un workshop aplicat sustinul de Adrian Alexandrescu (Interactions). Adrian, fost computer-freak, va sustine o sesiune interactiva cu tema "10 0-uri & 1-uri in comunicarea cu femeile".

Vino pe 23 noiembrie sa afli cei mai importanti factori care influenteaza decizia de cumparare a femeilor, cele mai noi trenduri in marketingul pentru femei si vanzarea de produse si servicii catre acest public, subiecte de inters pentru femei si generarea de content relevant pentru ele, case studies de la branduri care le-au inteles si au pus in aplicare campanii de succes, dar si nevoile lor si zonele in care brandul tau se poate implica. Afla beneficiile pentru brandul tau, dar si criteriile de discriminare a femeilor din Romania la Marketing for Women.

Stii ca barbatii nu sunt responsabili pentru multe dintre deciziile de cumparare dintr-o gospodarie. Insa pot constitui un potential de dezvoltare pentru brandul tau, indiferent de categorie. Pe 24 noiembrie, cunoaste-i pe barbatii din fata raftului sau ca apartinatori ai unui grup de fani de automobile sau echipe sportive. Cum ating brandurile un public care evolueaza rapid - nise, tactici si strategii specifice, afli la Marketing for Men.

Tinerii din Romania si din toata lumea sunt de cele mai multe ori blamati. Au fost acuzati in repetate randuri ca ar fi hipsteri, pierde-vara, rockeri, iresponsabili, inculti. Ruptura dintre generatii a existat dintotdeauna, dar aparitia internetului a marcat si mai mult felul in care tinerii de azi percep lumea si, ca urmare, felul in care aleg sa traiasca. Pe 25 noiembrie, la Romanian Youth Focus, descopera generatia Facebook, lucrurile care ii misca si regandeste-ti brandul ca sa vorbeasca aceeasi limba pentru ca ei nu au timp sa te astepte.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial

Parneter de know-how al evenimentului este Interactions

Daca vrei sa fii partener al acestui eveniment, contacteaza-ne:

  • Ioana Dogaru, Business Developer, SMARK - Pachete de bilete si sponsorship (Ioana@SMARK.ro)

SMARK KnowHow reprezinta seria de evenimente de marketing organizate pe diferite teme de interes pentru marketeri, care acopera o gama larga de preocupari din aria lor de responsabilitate. Conceptul si formatul SMARK KnowHow au fost create in 2009 ca o alternativa la piata de evenimente de profil, prin relevanta si specificitatea temelor abordate si prin oferirea unei game extinse de informatii pe temele dezbatute.



Sectiune



Related