De la "Alege intelept!" la "Meriti sa fii surprins". Maria Parvuleasa, despre noua campanie de imagine Lidl

De la "Alege intelept!" la "Meriti sa fii surprins". Maria Parvuleasa, despre noua campanie de imagine Lidl

De la un accent pe beneficii functionale catre intarirea sferei emotionale este trecerea pe care Lidl si-a propus sa o faca in relatia cu consumatorii, ce se reflecta in noua campanie de imagine a retailerului realizata de MRM Worldwide Romania, care a adus cu sine si o schimbare a sloganului de brand, devenit "Meriti sa fii surprins".

Acum 5 ani, Lidl introducea pe piata romaneasca modelul de business "smart discount". In aceasta perioada s-a vorbit consumatorilor despre alegeri intelepte si moduri de folosire a produselor retailer-ului in cadrul platformei online Bucataria Lidl. In prezent, tonul brandului devine emotional, pe ideea de surprize binemeritate, in contextul greutatilor pe care le traiesc in fiecare zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related