De la "Alege intelept!" la "Meriti sa fii surprins". Maria Parvuleasa, despre noua campanie de imagine Lidl

De la un accent pe beneficii functionale catre intarirea sferei emotionale este trecerea pe care Lidl si-a propus sa o faca in relatia cu consumatorii, ce se reflecta in noua campanie de imagine a retailerului realizata de MRM Worldwide Romania, care a adus cu sine si o schimbare a sloganului de brand, devenit "Meriti sa fii surprins".

Acum 5 ani, Lidl introducea pe piata romaneasca modelul de business "smart discount". In aceasta perioada s-a vorbit consumatorilor despre alegeri intelepte si moduri de folosire a produselor retailer-ului in cadrul platformei online Bucataria Lidl. In prezent, tonul brandului devine emotional, pe ideea de surprize binemeritate, in contextul greutatilor pe care le traiesc in fiecare zi.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


WoPA

Nu, nu suntem buricele pamantului, nici pistilurile din florile de colt, nici bulele din sticla de Armand de Brignac Brut Gold, nici fisticurile prajite din cojile de fistic din pungile scumpe, nici nu suntem veri... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Related