Prin milioanele de mega de net din pungile de chipsuri, Lay’s revolutioneaza accesul la internet si provoaca fanii sa experimenteze aceasta inovatie

Prin milioanele de mega de net din pungile de chipsuri, Lay’s revolutioneaza accesul la internet si provoaca fanii sa experimenteze aceasta inovatie

Luna octombrie a anului 2016 va ramane in istorie drept luna in care a avut loc una dintre cele mai iscusite inventii ale secolului XXI – Lay’s cu NET in punga! Noul proiect Lay’s este realizat in parteneriat cu Vodafone, ambele branduri lansand consumatorilor invitatia de a se bucura de navigarea rapida pe internet in timp ce savureaza chipsurile Lay’s.

Astfel, prin milioanele de mega de net din pungile de chipsuri, Lay’s revolutioneaza accesul la internet si provoaca fanii sa experimenteze aceasta inovatie.

 

"Cu fiecare noua campanie, Lay’s isi propune sa se reinventeze si sa gaseasca noi modalitati de a dialoga cu consumatorii. Si de aceasta data am urmat acest drum. Campania <<Gustul Lay’s te MEGA cucereste>> aduce in plus si inovatie. Este cel mai atractiv mecanism promotional lansat de un brand non-digital, iar parteneriatul cu Vodafone este in sine un exemplu puternic de cross-marketing intre branduri consacrate, aceste initiative fiind inca la inceput de drum in Romania. Pentru dimensiunea acestei campanii, am gandit o comunicare 360 pe masura. Pilonul de digital al campaniei este unul solid, foarte complex si targetat, perfect adaptat la ultimele tendinte din domeniu. De asemenea, consumatorii ne vor vedea la TV, se vor bucura de activari BTL si de activitati interactive in magazine. Vom fi prezenti si in cele mai vizibile zone din Bucuresti, dar si in marile orase din tara pe toata durata campaniei.", declara Alina Imbrea (Marketing Director Snacks Greater Balkans, PepsiCo).

 

Pentru a oferi cat mai multe motive de a imbina placutul cu placutul – navigarea pe net si gustul inconfundabil al chipsurilor Lay’s, noua campanie aduce 12 milioane de premii instant in pungile Lay’s, constand in date mobile - 300 MB, 1 GB si 10 GB, dar si premii pe ora, prin care consumatorii au sansa de a castiga un Smart MEGA Kit format dintr-un telefon Vodafone Smart Prime 7 + 1 Baterie externa + 1 cartela Vodafone cu 100GB de net, nelimitat voce si SMS in retea.

Mai mult decat atat, cum nicio inventie nu vine singura, Lay’s lanseaza Lay’s Mega Delivery, cel mai nou serviciu de curierat pentru studentii din zona campusurilor care se confrunta cu dileme existentiale – "noi ce rontaim astazi?" si "ce te faci cand mai ai nevoie de net?". Lay’s Mega Delivery va rezolva dubla nevoie a studentilor: net pentru a comunica cu prietenii si chipsuri pentru momentele cand toti se strang in camera "la o carte".

Activarea din campusurile studentesti va avea loc in perioada 31 octombrie – 16 decembrie 2016, in marile centre universitare din tara, precum Bucuresti, Iasi, Constanta, Brasov, Cluj si Timisoara. Pentru a accesa noul serviciu Lay’s, studentii trebuie sa intre pe gustullays.ro/megadelivery si sa lanseze o comanda. De aici, intervine cu rapiditate echipa Lay’s Mega Delivery, care livreaza intr-o jumatate de ora chiar la usa caminului, atat comanda, cat si o surpriza din partea brandului.

Asa cum au obisnuit fanii Lay’s, Cabral si Puya sunt ambasadorii brandului, iar publicul este invitat sa descopere surprizele si inovatia in materie de premii, aduse de noua campanie Lay’s si de parteneriatul cu Vodafone.

Pentru mai multe detalii despre campania Gustul Lay’s te MEGA cucereste, fanii pot intra pe gustullays.ro, unde vor afla toate detaliile. La campanie poate participa orice consumator, care vrea sa imbine placerea pentru gustul Lay’s cu cea pentru navigatul pe internet. De asemenea, pentru a fi la curent cu toate activitatile pregatite, publicul poate accesa pagina de Facebook Lay’s, care este continuu actualizata.

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related