Alina Imbrea (PepsiCo): Lay’s este primul brand care invita consumatorii locali sa ghiceasca numele retetei unui produs printr-o campanie nationala

Alina Imbrea (PepsiCo): Lay’s este primul brand care invita consumatorii locali sa ghiceasca numele retetei unui produs printr-o campanie nationala

Puya si Cabral s-au cam obraznicit. Mai recent, nici nu ne mai sugereaza ce chipsuri mancam, ne acosteaza direct pe strada si ne zic noua sa ghicim. Ei, dar sunt prea simpatici ca sa le purtam gand rau. Si, in fond, ghicitorile din pungi nu sunt atat de rele. Vrand-nevrand, papilele gustative iti devin detective.

Campania "Ghiceste-i numele" a pornit din luna septembrie si ne-a vizitat pe la birou cu un platouas de ghicitori. Atunci am aflat pentru prima data ca avem 3 secrete de ghicit: A (gust de carne si legume), B (gust condimentat) si C (gust de legume si lactate). Dar de atunci s-au tot presarat indicii, cu precadere pe cararile TV-ului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, in acelasi an, locul 1 in cele mai importante competitii ale industriei: PR Agency of the Year in cadrul galei Romanian PR Award 2014, #1 PR Agency in... vezi detalii »

Sectiune



Related