Cresteri cu aproape 60% ale platilor online prin card in primele trei trimestre ale anului 2016

Conform cifrelor furnizate de RomCard, in premiera pentru GPeC, valoarea platilor online prin card in sistemul 3D Secure la magazinele online romanesti a inregistrat o crestere de 59% in primele trei trimestre ale anului 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. La finalul lunii septembrie 2016 se procesasera plati online in valoare de peste 434,2 milioane de euro, fata de 273,2 milioane de euro procesate in primele 9 luni ale anului 2015.

Numarul de tranzactii online prin card a crescut si el semnificativ in intervalul ianuarie-septembrie 2016, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut. Daca in 2015 se inregistrau, in medie, aprox. 800.000 de tranzactii lunar, numarul a crescut la aprox. 1,1 milioane de tranzactii pe luna in primele trei trimestre ale anului in curs.

Din punct de vedere al comportamentului de consum, in luna martie a fiecarui an s-au inregistrat cele mai multe tranzactii si cel mai mare volum din primele 9 luni ale anului - atat in 2015, cat si in 2016.

In martie anul trecut romanii au facut peste 850.000 de tranzactii online cu cardul, in valoare de peste 35 de milioane de euro. Trend-ul s-a mentinut si in 2016, luna martie fiind cea mai importanta din primele trei trimestre ale anului in curs, cand s-au inregistrat peste 1,1 milioane de tranzactii in valoare de peste 54 de milioane euro.

 

Romanii au cumparat online semnificativ chiar si in perioada de concedii

O alta statistica interesanta este ca in luna august a acestui an, numarul de tranzactii nu a cunoscut niciun recul - asa cum s-a intamplat in august 2015. Chiar si in plina perioada de concedii, romanii au continuat sa tranzactioneze online prin card exact ca intr-o luna obisnuita, numarul de tranzactii depasind 1,1 milioane, iar valoarea acestora depasind 47 de milioane euro.

Potrivit estimarilor GPeC, anul 2016 se va incheia cu un bilant de aprox. 585 milioane de euro procesate online prin card in sistemul 3D Secure la RomCard, la care se adauga volumul procesat de Netopia mobilPay.

Cifrele de piata la zi si cele mai noi statistici privind evolutia pietei romanesti de e-commerce in anul 2016 vor fi discutate in cadrul GPeC Summit – cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est – care se va desfasura pe 15 si 16 noiembrie, la Bucuresti.

Panel-ul de discutii dedicat evolutiei pietei romanesti de e-commerce si ultimelor trend-uri din domeniu va avea loc pe data de 15 noiembrie, invitati la dezbatere fiind reprezentantii unora dintre cele mai importante companii de profil: Catalin Cretu (General Manager Romania, Croatia, Slovenia si Malta in cadrul Visa Europe), Elisabeta Moraru (Country Manager Google Romania), Antonio Eram (CEO & Founder Netopia mobilPay) si Dorin Boerescu (CEO 2Performant).

 

Ultimele zile de inscrieri la GPeC Summit – Evenimentul Anului in E-Commerce

GPeC Summit este cel mai important eveniment de e-commerce din Europa Centrala si de Est, ajuns la a 11-a editie anuala. Evenimentul se va desfasura in zilele de 15-16 noiembrie 2016, la Bucuresti si este dedicat tuturor celor care lucreaza in e-commerce sau antreprenorilor care isi doresc sa porneasca o afacere online.

Pretul unui bilet de acces la GPeC Summit pentru cele doua zile de eveniment este de doar 119 EUR + TVA, iar inscrierile se pot face pana vineri, 11 noiembrie 2016, completand formularul online de pe website-ul GPeC.

GPeC 2016, editia de 11 ani, este un eveniment powered by FAN Courier – liderul pietei de curierat din Romania

Eveniment sustinut de: Allpacka.ro, ALTEX, AVON, Competence Call Center, ContentSpeed, DPD, DWF, Frisbo, Garanti Bank, Mediapost Hit Mail, Microsoft, New Black, NewsMAN, Online-Online.ro by Credius, Orange, PayU, SALESmanago, Simartis, Retargeting.biz, Visa, Zitec

Recommended Payment Processor Partner: mobilPay

Limousine Service: Citylimo

Official Radio: KissFM

Cu sprijinul: 2Performant, Agile Media, Alin Dobrin Photo, Canopy, Casa de Traduceri,Creadiv, CustomSoft, ECOMpedia, easyhost, Edge, enRose, Extended, Infinity Trophy, Marketizator, Saveur, Silkweb, SmartBill, TeaForte, TRUSTED.ro,WebDigital, White Image, Zelist

Mandri sa fim sustinuti de:

Bloggeri parteneri: Adrian Gabriel Orbai, Alin Vlad, Andra Zaharia, Auras Mihai Geambasu, Carmen Albisteanu, Claudia Tocila, Corina-Maria Scheianu, Cristian China Birta, Cristian Iosub, Cristina Chipurici, Elena Ciric, Fulvia Meirosu, George Hari Popescu, Ionut Bunescu, Lavinia Biberi, Marius Ovidiu Calugaru, Madalin Blidaru, Olivian Breda, Ovidiu Balcacian, Sabina Cornovac

Partener media principal: ecomTEAM

Parteneri media: AdHugger, AGORA, ANIS, ARIES, Business Days, Business Woman, Cariere, Comunicate de Afaceri, Comunicate de Presa, CTRL-D, ECOMJOBS, Femei In Afaceri, FNTM, HowToWeb, HRB Trends, IAB Romania, IQads, Institutul de Marketing, Jurnalul de Afaceri, Lumea SEO PPC,Magazinul Progresiv, Manager.ro, MarketingFocus, NewEditionNews, Romania Pozitiva,Shopmania BIZ, Softlead, SMARK, Startups.ro, TechCafe, TechHub, Ziua de Constanta



Zitec

Our mission is to shape and employ technology so it inspires and empowers people and organizations to achieve their utmost potential. We're an awesome team, always looking for passionate people to join us on our... vezi detalii »

WebDigital

WebDigital este agentia de marketing online specializata in Pay Per Click Marketing, ce are ca scop protejarea investitiei clientilor sai. Canalele folosite de agentie sunt: Google, Facebook, LinkedIn si reteaua de... vezi detalii »

Sectiune

Dictionar



Related