[CSR-ul lui 2017] Alexandra Maier, Avon: Multe schimbări bune pot să apară doar dacă trio-ul public-privat-ONG își găsește echilibrul sau măcar formula de funcționare

Simplu și la obiect: propunem să ne facem un update la ce mai înseamnă CSR în 2017 și cu ce gânduri îl facem în continuare. Cu un ochi și la global, desigur. Stăm de vorbă cu oameni de marketing din companiile de la noi să aflăm care e metoda lor acum, ce au învățat din anii precedenți și încotro se îndreaptă.

Începem cu Avon. Alexandra Maier, Corporate Social Responsibility Specialist, ne dă detaliile. Compania are doi piloni pentru CSR: cancerul la sân (campaniile și acțiunile au ca scop educarea, prevenția și susținerea tratamentului) și violența domestică (se implică în sprijinirea victimelor, educarea tinerilor și în felul în care media prezintă violența). 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related