[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație

[CSR-ul lui 2017] Andreea Tudose și Ramona Ciocodei, McDonald's: CSR-ul nu este un trend și nu ar trebui privit ca un task care se termină în deadline-ul T1; așa cum îi spune și numele, e o responsabilitate și nu o obligație

Prin Fundația pentru Copii Ronald McDonald, lansată în 1998, compania McDonald's și oamenii săi au ajutat până acum peste 15.700 de familii. Casele Ronald McDonald (deocamdată există două - în București și în Timișoara, iar altele două sunt în lucru) vin în ajutorul copiilor care stau internați în spitale multă vreme. De altfel, sănătatea copiilor este principalul domeniu pe care-l urmăresc în strategia lor de CSR, urmat de stilul de viață activ, pe care-l încurajează prin diverse proiecte, cum e o olimpiadă în licee.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related