McDonald’s a prezentat rezultatele campaniei "Mi-e pofta sa fac bine"

McDonald’s a prezentat rezultatele campaniei "Mi-e pofta sa fac bine"

Fundatia pentru Copii Ronald McDonald a prezentat vineri, 25 iulie, in cadrul unei intalniri la care au participat parteneri ai campaniei si reprezentanti mass-media, rezultatul campaniei „Mi-e pofta sa fac bine”, achizitionarea unui tomograf pentru Spitalul de copii Grigore Alexandrescu. Initiata in 2012, campania a avut ca scop sustinerea si imbunatatirea serviciilor de diagnostic si tratament din cadrul spitalului din Bucuresti, arata un comunicat emis de THE PRACTICE.

“Alaturi de angajatii nostri, de consumatori, persoane publice si parteneri am reusit sa strangem suma necesara pentru achizitia acestui echipament profesional. Este meritul tuturor celor care au avut increderea ca vom duce la bun sfarsit acest proiect atat de necesar pentru mii de copii ", a declarat Daniel Boaje (Director General, McDonald’s Romania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related