[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie

Cascada Bigăr, populară inclusiv în feed-uri, a început să fie reamenajată astă-vară de Coca-Cola; totul a pornit de la propunerea unor angajați din fabrica de la Timișoara. Uneori se întâmplă așa. Alteori, e vorba de parteneriate strategice, cu ONG-uri cu care lucrează de multă vreme. Sau se mai întâmplă ca acțiunile lor să pornească de la cereri de sponsorizare, pe care le analizează individual pentru a vedea cum se potrivesc cu misiunea lor. Apropo de asta, se concentrează pe proiecte care au legătură cu mediul înconjurător, comunitatea, mediul de lucru şi piaţa.

Intra in contul tau sau creeaza-ti unul pentru a citi acest articol


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related