[CSR-ul lui 2017] Irina Ionescu, Coca-Cola: Un proiect de CSR are mai degrabă efecte decât rezultate; ele se văd în timp, în comunitate, dar și în indicatorii de reputaţie

Cascada Bigăr, populară inclusiv în feed-uri, a început să fie reamenajată astă-vară de Coca-Cola; totul a pornit de la propunerea unor angajați din fabrica de la Timișoara. Uneori se întâmplă așa. Alteori, e vorba de parteneriate strategice, cu ONG-uri cu care lucrează de multă vreme. Sau se mai întâmplă ca acțiunile lor să pornească de la cereri de sponsorizare, pe care le analizează individual pentru a vedea cum se potrivesc cu misiunea lor. Apropo de asta, se concentrează pe proiecte care au legătură cu mediul înconjurător, comunitatea, mediul de lucru şi piaţa.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Related