SMARK

Branduri care promoveaza traditia romaneasca

Vedeam cum tot creste trendul etno romanesc, dar nu ne asteptam ca valul revenirii iei sa loveasca atat de tare. Ca sa aflam in detaliu despre ce e vorba, am analizat 4 branduri care aduc traditionalul in viata romancelor moderne.

Si am intrebat romancele cum li se pare publicitatea adresata lor. Chiar cred femeile in gospodina sexy cu familia vesnic fericita?

Wave Division - 13 ani de BTL

Wave Division, cea mai mare agentie de consumer engagement din Romania, are in prezent peste 120 de angajati si o retea in peste 70 de orase. Compania ofera servicii integrate de instore marketing, events management, shopper marketing, digital couponing, retail merchandising si youth marketing... citeste »

4 branduri care sustin traditionalul romanesc in viata femeii moderne

Tot mai vizibil, trendul etno romanesc transforma romancele din cumparatoare ale anumitor produse in ambasadoare ale brandului de tara. Chiar zilele trecute, romance din intreaga lume s-au fotografiat imbracate in ie, pe strazile altor tari, si au aparut apoi mandre pe Facebook. Asa ca am facut... citeste »

[Vox Pop] Fara femei perfecte in reclame

Publicitatea adresata femeilor prezinta de cele mai multe ori doamne si domnisoare fericite, frumoase, bine imbracate si extraordinar de multumite de produsele pe care le folosesc. In reclame orice femeie poate sa aiba un par perfect, gene mai lungi, o familie fericita, sa fie si sexy, dar si o... citeste »