BT Golf Cup, competitia de golf a Bancii Transilvania, a ajuns la cea de-a 9-a editie

Competitia BT Golf Cup, marca a Bancii Transilvania, a ajuns la editia a 9-a, anul acesta avand ca mesaj central “9 ne place golful”, anunta un comunicat al bancii. Partenerul traditional al BT la organizarea acestui turneu, este agentia Trend Communication din Cluj-Napoca.

BT Golf Cup, BT Tennis Cup si Crosul BT sunt cele trei sub-branduri prin care Banca Transilvania sustine sportul.

“Mi-a placut mult ceea ce am citit recent, undeva: golful inseamna 20% talent si 80% management. Abia astept sa joc sambata, mai ales ca numerosi prieteni – talentati la golf si, in acelasi timp, strategi in management - mi-au spus deja ca vor veni la golf. Sunt sigur ca va fi o noua editie reusita, din toate punctele de vedere”, a spus Robert C. Rekkers, Directorul General al Bancii Transilvania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related