Profit net cu 58% mai mare in 2010 fata de 2009 pentru Banca Transilvania

Banca Transilvania si-a anuntat, in premiera, rezultatele financiare. Institutia bancara a obtinut un profit net cu 58% mai mare in 2010, comparativ cu anul precedent. Printre principalii factori care au influentat acest rezultat se numara, conform comunicatului de presa, veniturile din dobanzi, respectiv controlul strict al costurilor. In ciuda contextului economic dificil, Banca Transilvania a continuat creditarea si a dezvoltat o platforma de produse anti-criza destinate atat companiilor, cat si persoanele fizice, consolidandu-si cota de piata.

“In anul 2010 ne-am focusat pe dezvoltarea sanatoasa a bancii. A fost un an dificil, insa, cu toate acestea, BT a urcat in sistemul bancar romanesc. Am ajuns la 1,5 milioane de clienti activi si am venit cu un plan responsabil, adaptat acestor vremuri. Am fost atenti la abordarea corecta a managementului riscului, provizionand chiar mai mult decat este reglementat. Toate activitatile au fost coordonate asa incat partea comerciala si prudentialitatea sa fie cat mai bine integrate“, a declarat Robert C. Rekkers (Director General, Banca Transilvania).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Related