Deal-urile lunii ianuarie: economii de un milion de euro, vanzari de peste 300.000 de euro

Un milion de euro au economisit romanii, in luna ianuarie, prin site-urile de deal-uri. Asa spune un comunicat al agregatorului de reduceri de grup redutti.ro. Astfel, in perioada 5 - 26 ianuarie, reducerile oferite de aceste site-uri au variat intre 35 si 96%, cu o valoare medie de 66,86%, iar totalul economiilor generate in perioada studiata, de catre toate cele 19 de site-uri, a fost de 4.502.851 lei.

Unii au publicat mai mult, altii au vandut mai mult

Cele mai multe oferte au fost publicate, in perioada mentionata, de catre Kuponiada.ro (34 de oferte, 11,04% din total), fundeal.ro (29 oferte, 9,42% din total), zumzi.ro (28 oferte, 9,09% din total), groupon.ro (27 oferte, 8,77% din total). Cele mai multe dintre oferte au fost destinate bucurestenilor (94,5%), insa Brasovul, Constanta si Craiova s-au aflat si ele printre orasele cu oferte dedicate.
Pe prima pozitie dupa vanzari si dupa numarul de cupoane se afla, insa, site-ul fundeal.ro: 9.901 cupoane vandute, 25,08% din total si vanzari totale de 325.866,7 lei cu o cota de piata de 23,75%. Pe cea de-a doua pozitie se afla kuponiada.ro (8.392 cupoane vandute, 21,26% din total, vanzari totale de 211.432 lei, cota de piata 15,41%), in timp ce goldendeals.ro si zumzi.ro isi disputa locurile trei si patru in functie de criteriile folosite (goldendeals.ro - 4.189 oferte vandute, 10,61% din total, vanzari totale de 123.840 lei, cota de piata de 9,03%, iar zumzi.ro - 3.560 de oferte vandute, 9,02% din total, 127.143 lei vanzari totale si cota de piata 9,27%).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Companii

Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related