5.000 EUR, donati in urma celei de-a 13-a editie a Crosului Banca Transilvania

Pe 21 aprilie, s-a desfasurat cea de-a 13-a editie a Crosului Banca Transilvania, competitie organizata anual in Cluj-Napoca. Evenimentul a avut peste 1.000 de participanti, cu varste cuprinse intre 9 si 76 de ani. Pentru fiecare participant, Banca Transilvania a donat cate 5 EUR fundatiei Clujul Are Suflet, informeaza un comunicat primit din partea companiei.

Clujul Are Suflet este cel mai mare program de implicare sociala a bancii: in decursul a peste 5 ani, aproximativ 1.200 de adolescenti, proveniti din medii sociale cu probleme, au fost ajutati.

Crosul Banca Transilvania are propria identitate de brand si un site dedicat.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related