Express Zeno si Express Cosmo, doua noi magazine parte din portofoliul Carrefour

Carrefour a adaugat la reteaua Express doua noi magazine, care opereaza in regim de franciza, informeaza un comunicat emis de companie. Incluzand Express Zeno (Bucuresti), care functioneaza in colaborare cu Logintrade, si Express Cosmo (Stefanestii de Jos), care functioneaza in colaborare cu T&T Food, reteauna numara 46 de magazine de proximitate Express.

Conceptul de franciza propus de catre Carrefour Romania permite partenerului care are o afacere de familie (1-3 magazine) sau o retea de magazine sa pastreze, sa administreze si sa isi dezvolte aceasta afacere. Afacerea este in continuare condusa de catre proprietarul acesteia care este asistat in gestionarea magazinului de catre Carrefour Romania. Scopul Carrefour este acela de a mentine specificitatea fiecarui comert de proximitate, respectand rezultatul anilor de experienta a partenerilor sai si adaugand elementele Express distinctive pentru a intari si dezvolta ceea ce exista deja.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Branduri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related