Un nou design de sticla pentru Baileys

Un nou design de sticla pentru Baileys

Incepand de astazi, Baileys a intrat pe piata din Romania cu noul design de sticla, creat de agentia BBH, informeaza un comunicat emis de Oxygen PR. Noua sticla e mai inalta, evocand astfel stilul modern si feminin al brandului. Restilizarea sticlei are drept obiectiv reflectarea statutului de brand premium, sofisticat.

Odata cu noua sticla, brandul Baileys este insotit si de alta eticheta.

Redesenarea sticlei de Baileys face parte din campania globala "Cream with Spirit", care urmareste sa aduca in lumina reflectorului spiritul feminitatii moderne.

Campania internationala, care cuprinde TV, cinema, presa, publicitate OOH si online, va fi difuzata in Italia, Germania, Suedia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Estonia, Republica Ceha, Bulgaria, China, SUA, Canada, Costa Rica, Mexic, Puero Rico, Columbia, Republica Dominicana, Nigeria si Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Related