Fashion Days lanseaza prima aplicatie pentru iPad a unui fashion retailer online din Romania

Fashion Days lanseaza prima aplicatie pentru iPad a unui fashion retailer online din Romania

Fashion Days, lider pe piata magazinelor online pe segmentul fashion in Romania si cea mai mare destinatie de shopping din Europa de Est, a lansat aplicatia de cumparaturi pentru iPad, care vine in completarea celei pentru iPhone, lansata anul trecut. Compania elvetiana este primul retailer de fashion online din Romania care ofera clientilor sai posibilitatea de a face cumparaturi online rapide, avantajoase si sigure direct de pe dispozitivele lor mobile Apple. Prin intermediul noii aplicatii, mai mult de 200.000 de produse de la peste 500 de branduri sunt acum usor de accesat si de pe iPad.

Intuitiva, usor de utilizat si disponibila gratuit in Apple Store, aplicatia pentru iPad faciliteaza cumparaturile online oriunde si oricand venind in intampinarea cumparatorilor cu un stil de viata activ, in continua miscare. Aceasta are avantajul de a prezenta clientilor o imagine mult mai clara asupra produselor prin afisarea de fotografii de inalta calitate, care surprind chiar si cele mai mici detalii, pe ecranele mari, de pana la 9,7 inch, ale tabletelor Apple. Mai mult, direct din meniul aplicatiei, clientii pot comanda produse in patru pasi simpli si au la dispozitie inclusiv plata securizata cu cardul.

„Investim in inovatie si ne dorim sa cream pentru clientii nostri experiente digitale de shopping captivante si facile. Noua aplicatie pentru iPad este inca un pas pe care il facem pentru a facilita accesul clientilor Fashion Days la o gama si mai larga de produse, atat in campanii de tip flash sale, cat si in colectii in season de la branduri internationale, care sunt disponibile in stoc. Pasul precedent a fost lansarea unui nou meniu de navigare pentru website care ofera acces instant la peste 200 000 de referinte disponibile in stoc. Acesta vine cu optiuni avansate de filtrare a produselor in functie de: brand, categorie vestimentara (imbracaminte, incaltaminte, genti, accesorii etc.), sex si noutati.", a declarat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days.

„Faptul ca am lansat si aplicatia pentru iPad marcheaza un progres important la nivelul strategiei noastre de dezvoltare a canalelor de vanzare pe mobile. Sondajul Daedalus Millward Brown din luna februarie a acestui an arata ca numarul de utilizatori care cumpara online de pe tableta s-a triplat fata de aceeasi perioada a anului trecut. Astfel, odata cu lansarea noii aplicatii, suntem increzatori sa estimam ca, in urmatorii doi ani, mai mult de 50%-60% din numarul total al comenzilor va fi realizat de catre clienti in miscare, direct de pe telefon sau tableta. Doar in perioada verii, vanzarile de pe dispozitive mobile au ajuns la 31% din numarul total al vanzarilor si s-au dublat fata de anul trecut. Sustinem acest procent si pentru ca vom lansa aplicatia pentru terminalele mobile care ruleaza sistemul de operare Android in aceasta toamna.”, a adaugat Camelia Ganga, Brand Manager Fashion Days

Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Oameni

Pozitii

Sectiune



Branded


Related