Studiu Daedalus Millward Brown: Peste 65% dintre romanii din mediul urban decid in magazin ce cadouri cumpara de sarbatori

In perioada 3 – 12 decembrie 2012, compania de cercetare de piata Daedalus Millward Brown a realizat un studiu ce arata ca 87,4% dintre romanii din mediul urban intentioneaza sa ofere cadouri la finalul acestui an, anunta un comunicat Daedalus Millward Brown.

Pentru aproape 20% dintre respondenti, bugetul pentru achizitionarea cadourilor din acest an este cuprins intre 101 si 200 de lei. 15% dintre respondenti aloca intre 400 si 500 lei, iar 14% pregatesc o suma de peste 1000 de lei pentru cadouri. Comparativ cu anul trecut, sunt mai multe persoane care se asteapta ca suma cheltuita de aceste sarbatori sa fie mai mare ca anul trecut: 24,8% in 2012 si 19,8% in 2011.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related