[Marketeri despre creativitate] Raluca Kisescu (Avon): Cat timp exista presiune pentru livrarea unor rezultate imediate, este dificil sa fii creativ. Dar inspiratia nu poate claca in fata niciunei crize

Reclamele din pauza de publicitate starnesc reactii dintre cele mai diverse. Unele ne conving, altele ne fac sa radem, cateva ne dau de gandit, multe sunt, mai degraba pur informative si functionale. Pentru ca, de multe ori, nu ne intrebam ce agentie a facut o anumita reclama, ci, mai degraba, ce client a aprobat-o, ne-am interesat cum vad oamenii de marketing creativitatea, daca este conditie mandatory in fiecare brief pe care il dau sau daca li se pare ca e mai bun un mesaj functional.

La TV sunt foarte multe adaptari ale unor spoturi internationale care merg pe retete relativ sigure. Cu cate una-doua creatii locale care ies din tipare. Insa tiparele de acum sunt mai exigente decat cele de acum zece ani. In plus, generatia internet, dar si calitatea emisiunilor TV au impins varsta TV-ului mai departe, de aceea nu cred ca ne mai putem astepta la super suprize creative in calupurile publicitare.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol


Dosare editoriale

Branduri

Sectiune



Related