[Din agentie, la client] Adrian Pasarica (Orkla Foods): Sunt cu capul in nori, dar cu picioarele pe pamant

[Din agentie, la client] Adrian Pasarica (Orkla Foods): Sunt cu capul in nori, dar cu picioarele pe pamant

Parcursul profesional al lui Adrian Pasarica (Sr. Brand Manager Orkla Foods Romania) este presarat cu muzica si radio, concepte si copy-uri de spoturi, si, mai nou, cu grafice, cifre si obiective de business.

A inceput sa lucreze in publicitate in 2006, la Mercury360, pe pozitia de copywriter, si a lucrat de-a lungul timpului pe conturile Ursus Breweries (Ursus/ Timisoreana/ Peroni), Nestle (Nescafe/ Joe/ Maggi/ Nestle Baby Food), Coca-Cola etc.

In 2011, din pozitia de Group Creative Director (Mercury360), schimba perspectiva si devine Senior Brand Manager la Orkla Foods Romania. Surprinzator? Poate. Recunoaste ca, de obicei, trecerea la client se face din echipa de Client Service, insa declara ca nu se teme de provocari.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related