[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata

[Din agentie, la client] Valentin Stoenescu, in prima zi la client: M-am intors buimac la birou si mi-am dat seama ca nu o sa ajung sa ii cunosc pe toti niciodata

Din 2013, Valentin Stoenescu este Senior Brand Manager Bergenbier. Inainte, 4 ani la Cosmote, dupa un drum lung prin agentii ca Tempo, Lowe si Cohn & Jansen JWT. De ce a facut schimbarea de la agentie la client? Pentru ca voia “un brand doar al lui”, pe care sa il creasca.

Trecerea nu a fost lipsita de mici socuri cultural-organizationale. De la oameni nonconformisti, sedii in vile cu gradina, petreceri si nopti nedormite, la mai multe reguli, mai multi sefi si mult, mult, mult mai multi colegi.

Valentin are multe povesti de la clientii sai: de la cei care isi voiau nepotul in spot pana la cei care chemau femeia de serviciu sa isi dea cu parerea asupra promovarii produselor. Si de la ei, insa, si din agentii, are mult invataturi pe care le da, aici, mai departe.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul SMARK cu cele mai importante articole despre marketing si comunicare
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Related